Atribuții principale:
- Se ocupă de supravegherea și controlul gestiunii financiare-contabile a GAL-ului;
- Efectuează operaţiunile bancare;
- Înscrie în registre operaţiunile efectuate (ordine de plată, remiteri bancare, emitere facturi, evidenţă încasări);
- Preia și verifică seturile de documente din departamente, întocmeşte deconturile estimative şi deconturile pentru deplasările externe;
- Întocmeşte lunar declaraţiile de impozite, taxe si contributii aferente salariilor;
- Întocmirea situaţiilor financiare anuale şi semestriale;
- Colaborează la ţinerea corectă şi la zi a evidenţei financiare şi contabile, precum şi la salvarea datelor informatice;
- Pune la dispozitia cenzorului și/sau a auditorului toate documentele contabile necesare întocmirii raportului cenzorului sau autitorului.
- Participă la toate etapele de control din partea ANAF prezentând și certificând documentele puse la dispoziție.
- Transmite către Comitetul Director, bugetul estimativ pentru trimestrul următor, respectiv bugetul estimat a fi angajat în anul următor şi plăţile estimate a fi efectuate în aceasta perioada;
- Realizează cash flow necesar implementării proiectelor unde GAL-ul este beneficiar.
- Asigura relația directa cu băncile finanțatoare în vederea obținerii creditelor necesare proiectelor unde GAL-ul are calitatea de beneficiar.
- Verifică corectitudinea întocmirii și completării documentelor justificative aferente cheltuielilor efectuate;
- Întocmește cererilor de plată, dosarelor de achiziții aferente costurilor de funcționare și animare .
Atribuții secundare:
- Arhiveaza si asigura pastrarea tuturor documentelor justificative referitoare la cheltuielile şi controalele privind intervenţia în cauză, în original sau copie conformă cu originalul;
- Primește și verifică conformitatea Cererilor de plată aferente proiectelor aflate în implementare din Strategia de dezvoltare locală GAL Valea Teleajenului;
- Îndeplineşte alte sarcini specifice funcției și legale trasate de către manager.